page_banner

prudutti

Cera di polipropilene PPW-91 (cera di copolimero di vinile)

breve descrizzione:

Cumpusizioni chimica
Cera di polipropilene


Detail di u pruduttu

Tags di u produttu

Parametri tecnichi

Apparizione Granule biancu
Puntu di fusione  145
Viscosità (170 ℃) 400
Dimensione di particella 20 mesh

Caratteristichi è scopi
PPW-91 cù forma di particella uniforme, bona trasparenza, altu puntu di fusione, alta durezza, faciule da disperse, adattatu per inchiostri è rivestimenti basati in solventi, pò migliurà a resistenza à i graffi è ponu furnisce un effettu anti-blocking à temperature elevate. A durezza, a resistenza à i graffi è à l'abrasione in u revestimentu in polvere, è a resistenza à l'abrasione in u revestimentu in polvere, ponu aiutà à furnisce l'effettu di matting in u revestimentu in polvere, è ùn fumerà micca sottu à 180 ° C in baking.use in masterbatch, pò fà i prudutti cumpunenti inorganici è Pigmenti sparghje megliu è ottene più belle apparenza.

Cuntinutu è metudi di usu
In diversi sistemi, a quantità addiziale hè 0,5 à 3%.
Di solitu da una agitazione diretta à alta velocità, disperse in rivestimenti di solventi è inchiostri di stampa.
Si pò esse aghjuntu da una varietà di machini grinding, high-shear dispersing dispusitivu, è deve attente à u cuntrollu di temperatura quandu cù u grind mil
Pò esse realizatu u prucessu decentralizatu per fà u slurry di cera cù a cuncentrazione di polvera di cera à 20-30%., dopu aghjunghje in i sistemi quandu hè necessariu, chì ponu diminuite a dispersione tim.

Imballaggio è Storage
Saccu di carta-plastica, pesu netu: 25 kg / saccu o 1ton / pallet
Stu pruduttu hè merchenzie micca periculosa.Per piacè, guardà luntanu da fonti di ignizione è oxidanti forti. Conservate sottu a temperatura di 50 ℃ è seccu, senza locu di cendre.Ùn mischjà a tenda cù prudutti chimichi alimentari è agenti ossidanti perchè pò esse riduzzione di a qualità è u cambiamentu di u culore è u gustu è pussibule di effettuà a so prestazione fisica.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi