page_banner

nutizie

Disponibilità di sustituti di cera di polietilene per ostaculà u mercatu globale
Parechji sustituti sò dispunibuli per a cera di polietilene, cum'è a cera di paraffina, micro cera, cera di Carnauba, cera di soia, cera di Candelilla è cera di palma.
A cera di polietilene pò esse rimpiazzata cù cera organica.L'altri cera sò più prezzu di a cera di polietilene.A maiò parte di e cera di specialità sò cera organica chì sò usate in una larga gamma di prudutti di ogni ghjornu.
A dispunibilità di sustituti cum'è a cera gas-to-liquid (GTL) per diverse applicazioni hè prevista per ostaculà u mercatu di cera di polietilene in un futuru vicinu.
A volatilità in i prezzi di a materia prima afecta i marghjini di prufittu di i pruduttori di cera di polietilene.Questu, à u turnu, hè prubabile di ostaculà u mercatu.I tendenzi volatili di u prezzu di u petroliu crudu, inseme cù una minaccia di sustitutu rigida da a cera di Fischer-Tropsch (FT) hè prubabile di impactà negativamente u mercatu globale di cera di polietilene in i prossimi anni.
A cera di Fischer-Tropsch hè sintetizzata da u gasu naturale in reattori à alta temperatura è in cundizioni specifiche cù catalyseurs.A tecnulugia Fischer-Tropsch pò furnisce carburanti liquidi à prezzi competitivi cù u petroliu.Cusì, a dispunibilità di sustituti per a cera di polietilene hè prevista per impedisce u mercatu globale di cera di polietilene in un futuru vicinu.


Tempu di Postu: Feb-17-2022